Wednesday, February 10, 2010

要如何告诉你?

不懂你今晚 你是否决定了早睡
还是仍在电视前 迟迟不肯入眠
也可能还没回家 和朋友喝茶聊天

可恶怎么关心和打扰那么接近
要怎么做你才能感觉到我关心
对你默默思念 你是否听见
还是我应该直接一点

告诉你我对你已经有了感觉
而我又不懂得 赢取你心的秘诀
只希望对你的真心 有天被你发现
愿意让我陪你 度过每一天

要如何告诉你我对你有了感觉
而我又不懂得 赢取你心的秘诀
只希望对你的真心 你不会太迟发现
别让我苦等到永远



毕竟是表白用的歌,曲子会请快一点,只可惜我音乐造诣不到家,不能够把曲记录起来,而且深夜了又没什么声音来好好唱完整首歌曲。希望在初一前可以完成吧!真的遇见一个自己喜欢的人不容易,好好努力吧!加油!

No comments:

Post a Comment

Clearly you have something to say, remember subscribe to comment so you will know when you have a reply?

Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What is lauyeelosophy?

It was a little unexpected that this blog is still up at running after so many years, and definitely a huge chunk of inactivity. Started off with nothing but some personal nags, sharing some of the songs that I genuinely like and their lyrics, and some thoughts that I have no one around me to discuss with, bullshits that I've structured.

Soon I'll put everything into a mixing bowl, sharing lyrics with a structured bullshit story. I wouldn't update it as often as I'd like to but for people who like reading, I'm sure you wouldn't be disappointed.

Yes a picture is worth a thousand words, but it wouldn't be as entertaining as a thousand words for sure.


Sincerely yours,
lauyee