Tuesday, June 30, 2009

我决定每天都要吃早餐!



我决定每天都要吃早餐,就算没带钱出来!

好忙好忙!忙了整个下午!原本想要写的一些东西都忘记了!干!


好久好久没进厨房了!但是答应了我的书记,在他被confirm时亲手煮蘑菇汤+大蒜面包给她
,所以重新踏进了厨房。我对他并没有什么特别的企图,他无疑在我沉闷的工作时间为我增添了不少的笑声,但也只是一般雇主与员工的关系,无他。

在我煮着的时候除了紧张,也有点黯然。。。曾经当我一面准备食材的时候,会有个越帮越忙的人,在跟我抢着煮,煮了之后焦了才甘愿放弃的人。。。虽然有点讨厌但,但大部分时间还是爱着他的人。。。可是这一切都已成为了过去。。。现在的他并不像他原本想象般幸福,但毕竟人家也已经有一个可靠的肩膀了。。。当初是我自己决定不原谅他的过错给她一次教训,现在我也没必要以孤单来惩罚自己。。。可是,想要的对象大多数都心有所属,而我也习惯放弃让他们选择他们想要的幸福,毕竟还没有走的路怎么知道结局是如何?况且是我的终究还是会与我相聚,陪我共度余生。。。

但是要等那对的人出现,身体必须保持健康!除了运动和早睡早起也一定要吃早餐!所以我决定每个早上吃早餐,太阳每天依然在,看到你的同学(朋友/情人)请他要早睡早起!加上吃早餐!

因为身体健康也是一种
Rock & Roll 的 Style!

No comments:

Post a Comment

Clearly you have something to say, remember subscribe to comment so you will know when you have a reply?

Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What is lauyeelosophy?

It was a little unexpected that this blog is still up at running after so many years, and definitely a huge chunk of inactivity. Started off with nothing but some personal nags, sharing some of the songs that I genuinely like and their lyrics, and some thoughts that I have no one around me to discuss with, bullshits that I've structured.

Soon I'll put everything into a mixing bowl, sharing lyrics with a structured bullshit story. I wouldn't update it as often as I'd like to but for people who like reading, I'm sure you wouldn't be disappointed.

Yes a picture is worth a thousand words, but it wouldn't be as entertaining as a thousand words for sure.


Sincerely yours,
lauyee