Monday, June 22, 2009

感动。心动。行动。心痛。失控

让一个人感动未必会让那个人心动。就算是心动了未必会有任何的行动
或者那行动并非所要时失恋的心痛。那种心痛让人流泪又让人情绪失控

我不想得到这样的结果,真的,像赤壁2小乔为曹操泡茶时说的那句话一样说的:“丞相装着满满的心来到赤壁,会有人帮你倒空的。”我不想再回到只有身壳没有心灵的时期,那种灰灰阴阴,皮笑肉不笑,只为了让人觉得我真的没事的日子并不好受。我试着去爱,却没有人肯收留一颗残缺的心,感觉不对,是再熟悉不过的理由。

对自己有好感的女生很好的男生多得是,而对那个女生好的人往往不止一个人。这时候一个有时幽默有时拽拽的,有点坏的男生闯入了那女生的圈子,那种“特别”的“气质”吸引住了那女生。这就是感觉?那难怪我吸引到的都不是我想要的,毕竟我只会对我没兴趣的女生那个样子。其实我也不想爱得太理性但是我不想因为一时的感性,冲动又让大家都心痛。。。

No comments:

Post a Comment

Clearly you have something to say, remember subscribe to comment so you will know when you have a reply?

Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What is lauyeelosophy?

It was a little unexpected that this blog is still up at running after so many years, and definitely a huge chunk of inactivity. Started off with nothing but some personal nags, sharing some of the songs that I genuinely like and their lyrics, and some thoughts that I have no one around me to discuss with, bullshits that I've structured.

Soon I'll put everything into a mixing bowl, sharing lyrics with a structured bullshit story. I wouldn't update it as often as I'd like to but for people who like reading, I'm sure you wouldn't be disappointed.

Yes a picture is worth a thousand words, but it wouldn't be as entertaining as a thousand words for sure.


Sincerely yours,
lauyee