Sunday, February 22, 2009

独白比对白勇敢 写时比讲时勇敢 讲时比行动勇敢

怎么最近都用华语了?是否我的英文真的退步了那么多?我可是为了让自己的英文进步而开始写着写的啊。。。

我到底怎么了?我又再开始想回到过去,把自己找出来了。
“喂!你到底在哪里?” 怎么我在努力的呐喊都没有回应?

作弊了,就要承受作弊的惩罚,就要接受,可能看到最不想看的可能
独白比对白勇敢 写时比讲时勇敢 讲时比行动勇敢
不需要为别人的感受着想时 写得总是比较勇敢一些
用写时比当你在电话的另一端听着时 更勇敢一些
对话时比行动是来得更勇敢一些些

一直告诉自己 “捉着吧!冲动一点!”
双手却不听使唤的 往口袋塞 前摇后摆
就是不敢 自信的牢牢的 牵着你的手

在感情世界里
我就是不敢做没有把握的事情
不打没胜算的战 一切来得太快了

怕把你吓坏 怕你不接受 怕你从此逃避
怕自己太冲动 怕自己失望 怕自己受伤
但从来没有怀疑过 是否会爱错了人

我这样做对吗?等爱方式的爱会有我要的结果吗?
没人懂,我不懂,至少

No comments:

Post a Comment

Clearly you have something to say, remember subscribe to comment so you will know when you have a reply?

Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What is lauyeelosophy?

It was a little unexpected that this blog is still up at running after so many years, and definitely a huge chunk of inactivity. Started off with nothing but some personal nags, sharing some of the songs that I genuinely like and their lyrics, and some thoughts that I have no one around me to discuss with, bullshits that I've structured.

Soon I'll put everything into a mixing bowl, sharing lyrics with a structured bullshit story. I wouldn't update it as often as I'd like to but for people who like reading, I'm sure you wouldn't be disappointed.

Yes a picture is worth a thousand words, but it wouldn't be as entertaining as a thousand words for sure.


Sincerely yours,
lauyee